Popis činnosti

V oblasti administrativy a spisové služby:

  • Zajišťuje činnosti spojené s provozem sekretariátu vedení úřadu (starosta, místostarosta)
  • Zajišťuje pořizování písemností pro vedení úřadu a vede jejich evidenci a archivaci
  • Poskytuje informace veřejnosti všeobecného charakteru k činnosti úřadu
  • Zajišťuje administrativní přípravu dokumentů pro jednání rady a zastupitelstva, pořizuje z nich zápis a vede jejich evidenci, vypracovává materiál s přehledem plnění zadaných úkolů pro jednání rady města
  • Vede komplexní evidenci movitého majetku města
  • Zajišťuje činnosti podatelny, přijímání a odesílání pošty, evidence pošty, zveřejňování povinných a dalších informací na úředních deskách, na elektronické úřední desce
  • Zabezpečuje činnost příjmové pokladny
  • Zabezpečuje činnosti na úseku spisové a archivační služby úřadu
  • Zabezpečuje kronikářskou činnost
  • Zajišťuje činnost Pošty Partner v místní části Bohuslavice
  • Zajišťuje chod kontaktního místa v místní části Bohuslavice

V oblasti prezentace a propagace:

  • Zajišťuje prezentaci města ve sdělovacích prostředcích
  • Koordinuje výstup informací z úřadu pro veřejné sdělovací prostředky
  • Vyhodnocuje informace o úřadu a městě ve veřejných sdělovacích prostředcích
  • Aktualizuje a spravuje webové stránky a profil města Kyjova na sociální síti Facebook
  • Zajišťuje nákup propagačních předmětů a vede jejich evidenci
  • Zajišťuje setkání jubilantů, připravuje pamětní listy, dárkové balíčky

V oblasti zahraničních styků:

  • Zajišťuje organizační a materiální zabezpečení akcí spojených s pobytem zahraničních delegací a výměnných zájezdů mezi občany partnerských měst
  • Vypracovává a vyhodnocuje projekty pro získání dotací z Evropské unie