Výběrové řízení - REFERENT/KA správy daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Kyjov vyhlašuje v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:
Referent/ka správy daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění
(agenda správy místních poplatků)
na Odbor finanční Městského úřadu Kyjov
Popis pracovní činnosti: Vede správu místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství, místního poplatku ze psů, vystavuje předpisy pro zaúčtování, provádí zasílání upomínek za neuhrazené místní poplatky, vystavuje platební výměry včetně vyměření penále na neuhrazené místní poplatky.
Platové zařazení: základní tarif dle započitatelné praxe odpovídající platové třídě 9 dle NV
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady dle § 4 zákona
o úřednících ÚSC:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je plně svéprávná,
- je bezúhonná,
- ovládá český jazyk.
Požadujeme:
- min. VOŠ nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru
- výhodou ZOZ při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění
- znalost daňového řádu č. 280/2009 Sb., zákona o místních poplatcích č. 565/1990 Sb.
- praxe ve veřejné správě a na obdobné pozici výhodou
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
- znalost práce s PC - Word, Excel, PowerPoint, Internet
- ochota dále se vzdělávat
- řidičské oprávnění skupiny B
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku:
- Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum
a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum
a podpis uchazeče. (Ke stažení na www.mestokyjov.cz v sekci volná pracovní místa).
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti).
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii, uchazeč předloží doklady dle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před jmenováním do funkce vedoucího úřadu).
- příp. další doklady týkající se odborné způsobilosti uchazeče.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- příspěvky na kulturní akce
- zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora
Přihlášku s požadovanými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – Referent/ka správy daně, poplatku nebo jiného peněžitého plnění – NEOTVÍRAT“ doručte jedním z níže uvedených způsobů:
- na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov
- datovou zprávou - ID datové schránky: f28bdah
- emailem na adresu: kariera@mukyjov.cz
Do výběrového řízení budou zařazeny pouze kompletní přihlášky (s požadovanými doklady) doručené nejpozději do 19. 8. 2025 do 15:00 hod. Další informace podá vedoucí Odboru finančního Ing. Marta Frolcová – tel.: 518 697 420 nebo personalistka Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
V Kyjově dne 1. 8. 2025
Mgr. Veronika Kmentová
tajemnice