Tiskové zprávy

Kyjov má veřejné griloviště - díky hlasům obyvatel

Image - 2023-11-02T125751.932
Vytvořeno:

K oblíbené letní kratochvíli patří bezesporu grilování a pikniky. Vzdávat se jich nemusí ani lidé ve městech. Steak si totiž mohou připravit na veřejných grilovištích. A to i díky Vitaně, která již několik let podporuje jejich výstavbu. A nepřestává ani letos. Grilovacích míst přibude během léta hned šest.

Ochuzeni nebudou ani na Moravě, konkrétně v Kyjově. Za grilováním lidé zamíří do oploceného areálu dětského hřiště v ulici Luční.

„Jsme samozřejmě moc rádi, že máme občany, kteří dovedou táhnout za jeden provaz a mají zájem podílet se na vzhledu obce.  Do poslední chvíle jsme věřili, že gril se nám nakonec podaří vyhrát. Nebylo to poprvé, kdy se místní do nějaké soutěže zapojili,“ řekl vedoucí kyjovského Odboru organizačního a právního Filip Zdražil.

Dosud v obci využívali pouze veřejné ohniště, griloviště je tak dalším obohacujícím prvkem. Požadavkem na vybranou lokalitu bylo poskytnout lidem soukromí. V areálu jej mají podle Filipa Zdražila dosyta, navíc se nachází jen několik minut od centra.

 „Místa vybírali hlasující od 6. března do 3. dubna 2019 na webu www.grilujemevemeste.cz, přičemž mohli hlasovat pro jakékoliv místo v ČR zadáním PSČ. Po tu dobu projevili zájem o výstavbu grilovacích míst v 421 obcích či městských částech,“ dodal Martin Kusal z marketingového oddělení společnosti Vitana.

Maso i zeleninu si lidé ve vybraných lokalitách připraví na kvalitním ocelovém grilu s šířkou roštu 80 centimetrů, který dokáže uspokojit i opravdu velkou skupinu strávníků. Každé griloviště bude vybavené designovým kulatým stolem a lavičkou, obojí v provedení z modřínového dřeva. Grilující jistě ocení i boční stolek na odkládání surovin, marinád a nástrojů ke grilování, chybět nebude ani pohrabáč na úpravu uhlí.

„Vitana jako hlavní značka trhu s kořením v České republice chce lidem přinášet možnost příjemných zážitků z grilovacích pikniků s rodinou a přáteli. Jsme rádi, že vedení obcí našla pro náš projekt pochopení a maximálně napomohli jeho realizaci. Součástí tohoto projektu je také poskytování informací, kde a jak si mohou lidé užít bezpečné grilování ve veřejném prostoru, přestože třeba nemají k dispozici zahrádku. Doufáme, že dokážeme radost z grilování v budoucnu přinést do dalších míst v České republice,“ uzavřel Michal Panocha, marketingový ředitel společnosti Vitana.

Galerie